وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

-مدرس و مشاور صنعت و دانشگاه
-استراتژیست و راهبرد ارشد فروش و بازاریابی در شرکت بوش آلمان
-سخنران،طراح و برگزارکننده همایش های بین المللی کسب و کار





بایگانی



۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی گروه مشاوران کسب و کار مهرگان

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

گروه مشاوران کسب و کار مهرگان

(مرجع تخصصی مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی٬ کسب و کار٬ بازاریابی٬ فروش٬ تبلیغات٬ برندینگ و مذاکره)

موسس و مدیرعامل:دکتر حسنعلی محمودی

گروه مشاوران کسب و کار مهرگان٬ با سال ها تجربه در ارائه خدمات مشاوره٬ برنامه ریزی٬ طراحی٬ برگزاری و اجرای همایش٬ کنفرانس٬ سمینار٬ اجلاس٬ وبینار، کنگره٬ جشنواره٬ سمپوزیوم٬ رویداد٬ نمایشگاه و کارگاه های تخصصی علمی٬ آموزشی٬ فرهنگی٬ هنری و کاربردی در تهران به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد.

رسالت این مجموعه٬ ارائه خدمات مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی٬ کسب و کار٬ بازاریابی٬ فروش٬ تبلیغات٬ برندینگ و مذاکره به شرکت های تولیدی٬ صنعتی و خدماتی کشور است.

ماموریت اصلی گروه مشاوران کسب و کار مهرگان٬ بررسی مشکلات و چالش های موجود در فضای کسب و کار و راهکارهای آن٬ ارتقاء سطح آموزش مفاهیم علمی٬ تخصصی و آکادمیک بازاریابی و فروش به مدیران ارشد شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی است.

 

در همین راستا٬ خدمات گروه مشاوران کسب و کار مهرگان شامل برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش٬ تهیه ٬ تولید و انتشار کتاب صوتی و الکترونیکی٬ مشاوره و آموزش کارآفرینی و کسب و کار و همچنین برگزاری دوره های MBA و DBA می باشد.

در پایان هر دوره آموزشی و کاربردی، به شرکت کنندگان و فراگیران، گواهینامه های بین المللی دارای رجیستریشن(کد قابل رهگیری) ارائه خواهد شد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۰
دکتر حسنعلی محمودی