وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

-مدرس و مشاور صنعت و دانشگاه
-استراتژیست و راهبرد ارشد فروش و بازاریابی در شرکت بوش آلمان
-سخنران،طراح و برگزارکننده همایش های بین المللی کسب و کار





بایگانی



چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.

کشورهای توسعه یافته با به کار گیری دانش و فناوری،مسیر پیشرفت و توسعه را برای خود هموار کرده اند.آنچه که در این بین همانند حلقه ای گمشده است،وجود مدیریت در هماهنگ سازی امور و به نتیجه رساندن دستاوردهای علمی در قالب طرح های تجاری و در نهایت،تولید ثروت است.

با نگاه به مسیر حرکت کشورهای پیشرفته در جهان،به اهمیت مدیریت،اقتصاد و حسابداری پی می بریم.کشورهایی که با استفاده از متدهای به روز مدیریتی،منابع مالی خود را افزایش داده اند و به عنوان نتیجه ی طبیعی این امر،به اقتصاد و فناوری قدرتمند دست یافته اند.در حقیقت مدیریت،اقتصاد و حسابداری،مانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و نقص و کمبود در یکی از این زمینه ها،به نقصان در دیگر جنبه ها منجر خواهد شد.

این علوم با تلفیق دانش ریاضی،مدیریت و اقتصاد،سعی در بهبود وضعیت سیستم های تولیدی و سازمان ها دارد.به همین دلیل تبادل دانش میان رشته ای بین متخصصان علم اقتصاد،مدیریت و حسابداری دارای اهمیت ویژه ای است.

یکی از روش های رسیدن به این هدف،شرکت در کنفرانس ها و کنگره های تخصصی است.بنابراین رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این کنفرانس،جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ای،تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خودباوری علمی در کشور،تمرکز بر مسائل و چالش های روز،از سوی دیگر می باشد.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد،کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی