وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

بزرگترین وب‌سایت مارکتینگ در ایران

وب‌سایت رسمی دکتر حسنعلی محمودی

-مدرس و مشاور صنعت و دانشگاه
-استراتژیست و راهبرد ارشد فروش و بازاریابی در شرکت بوش آلمان
-سخنران،طراح و برگزارکننده همایش های بین المللی کسب و کار





بایگانی



طوفان مغزی برای طراحی تبلیغات چریکی

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ

ایده‌های خلاقانه تبلیغاتی که می‌توانند نقش بزرگی در افزایش سودآوری شما بازی کنند، دور از دسترس شما نیستند. بسیاری از این ایده‌ها در ذهن کارکنان و هم‌پیمانان شماست، ولی ازآنجاکه فرآیندهای ارتباطی در بسیاری از سازمان‌ها ساده و روان نیست، این ایده‌ها به‌تدریج کمرنگ شده، جای خود را به جزییات فعالیت‌های کاری روزمره در سازمان می‌دهند. به همین دلیل کارکنان نیز از ایده پردازی و طرح راهکارها و پیشنهادهای خلاقانه پرهیز می‌کنند.

اگر قصد دارید فعالیت‌های تبلیغاتی چریکی را با بهره‌گیری از ایده‌های منحصربه‌فرد طراحی و اجرا کنید، به برگزاری جلسه‌های طوفان مغزی، متمرکز بر بحث تبلیغات چریکی در میان کارکنان خود نیازمند هستید.

بسیاری از شرکت‌های موفق امروزی با برپایی این‌گونه جلسات به‌طور مستمر، برای یکایک برندهای خود بدون صرف هزینه‌های اضافی، ایده‌های خلاقانه خود را درزمینه قیمت، بسته‌بندی، اندازه محصول، توسعه خطوط تولید، تبلیغات رادیویی، تبلیغات چاپی در نشریه‌ها و مجله‌ها، توسعه بازار برند، یافتن مشتریان و مخاطبان جدید برای هدف‌گذاری و هر آنچه به‌نوعی با برندهایشان مرتبط است، شناسایی و تکمیل می‌کنند.

برای موفقیت در این امر تنها یک قانون بی‌چون‌وچرا باید اجرا شود و آن این است: هیچ پیشنهادی نباید مردود اعلام گردد. چون نه گفتن به پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی کارکنان می‌تواند خلاقیت آنان را تضعیف کند و ترس از مردود شدن پیشنهاد، حضور فعال کارکنان را در جلسه‌ها کمرنگ نماید. همچنین باعث می‌شود در مورد پیشنهادهای ارائه‌شده در این جلسه‌ها قضاوتی صورت نگیرد. تجربه بسیاری از شرکت‌ها نشان می‌دهد که گاه برپایی هدفمند و شایسته جلسات می‌تواند دست‌کم پانزده برابر هزینه برپایی جلسه‌ها برای شرکت‌ها (به‌تناسب عملکرد و اندازه شرکت) سودآور باشد.

جلسه طوفان مغزی با ایجاد حس مشارکت در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و افزایش هم‌افزایی در سطح کارکنان سازمان تا هفته‌ها پس از برپایی، سطح عملکرد و اثربخشی فعالیت‌های کارکنان را نیز ارتقا می‌دهد. توجه به این امر برای مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها ضروری می‌باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
دکتر حسنعلی محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی